Heb je een vraag of hulp nodig?
Misschien vind je hier het antwoord op je vraag. Zo niet, neem dan gerust contact op via het contactformulier
Get in touch
Openingstijden
Maandag – vrijdag
08:30 – 17:30
Contact
Openingstijden
Maandag – Vrijdag
08:30 – 17:30
Get in touch
FAQ
Algemeen
Wat is je restitutiebeleid?
Kan ik in termijnen betalen?
Ja dat kan. Na het tekenen van de offerte ontvang ik graag 25% van het totaalbedrag zoals vermeld op de offerte. Het resterende bedrag van de factuur dient voor oplevering betaald te worden.
Wil je graag in meer termijnen betalen? Dit kan in overleg bij uitgebreide pakketten.
Wat voor support bied je?
Afhankelijk van het aangeschafte product, bied ik ondersteuning via mail of Teams aan om je te helpen het meeste uit je branding of website te halen. Bij het product staat vermeld voor welke periode je support ontvangt.
Heb je hulp nodig? Vul dan het contactformulier in. Je kunt het volledige ondersteuningsbeleid hier lezen.
Wat ik zoek staat niet bij diensten...
Staat hetgeen wat je wil laten realiseren er niet tussen? Geen probleem, ik help je graag en lever maatwerk. Wil je een webshop of leeromgeving laten bouwen? Of wil je bijvoorbeeld een (geboorte)kaartje, flyer of poster laten ontwerpen? Laten we jouw ideeën bespreken! Je kunt contact opnemen via het contactformulier.
Heb je momenteel promoties?
Branding
Wat voor pakketten bied je aan?
Binnen mijn dienst Branding bied ik twee pakketten aan: Branding Basic en Branding Full. Je kunt de pakketten hier bekijken.
Wat is een moodboard?
Een moodboard is een collage met visuele elementen die de sfeer van jouw bedrijf weergeeft. Denk aan kleuren, lettertypen, fotografie en voorbeeldlogo’s.
Als we aan de slag gaan met de branding van je bedrijf, vraag ik je altijd een moodboard (in collagevorm of via Pinterest) te maken, zodat ik een idee krijg wat je wensen zijn. Dit moodboard maakt echter geen deel uit van je uiteindelijke branding.
Wat houdt de strategische sessie in?
Tijdens de strategische sessie duiken we in de identiteit van jouw bedrijf. Door middel van een vooraf ingevulde vragenlijst die je van mij ontvangen hebt, kijken we onder anderen naar de missie, visie en doelgroep van jouw bedrijf. We bekijken wie jouw ideale klant is en wat de doelen voor je bedrijf zijn. Alle informatie wordt verzameld in een strategische handleiding.
Wat is het verschil tussen branding, logo, sublogo en icoon?
- Een logo is het beeldmerk van je bedrijf. Een sublogo is hier een variatie op, zodat je je logo en sublogo in verschillende situaties kunt gebruiken. Een icoon is een symbool. Het is een basic versie van je logo, wat gelijk herkenbaarheid oproept.
- De branding is een combinatie van kleuren, lettertypes, vormen en illustraties. Hier behoren ook je logo, sublogo en icoon toe.
Wat is een brandguide?
In jouw brandguide staat alle informatie die bij jouw branding hoort. Onderdelen zijn je logo, sublogo en icoon, het kleurenpalet van je branding, typografie en fotografie.
Met de brandguide kun je (of een ander) direct de huisstijl van jouw bedrijf toepassen.
Hoe lang duurt het voordat mijn branding klaar is?
Afhankelijk van welk pakket je hebt gekozen, ben ik natuurlijk een bepaalde tijd bezig met jouw branding. Bij de pakketten kun je alvast een indicatie zien.
Wat als ik na de correctieronde(s) nog niet tevreden ben?
Bij het opleveren van je branding, ontvang je van mij uitgebreide informatie waarop je het ontwerp kunt beoordelen.
Het komt gelukkig nauwelijks voor, maar mocht je na de correctieronde(s) nog niet tevreden zijn, dan kunnen we kijken wat nog aangepast moet worden. Voor extra aanpassingen reken ik mijn uurtarief.
Moet ik een aanbetaling doen?
Ja. Ik ga aan de slag met jouw branding na ontvangst van een aanbetaling van 25% van het totaalbedrag, zoals vermeld op de factuur.
Webdesign
Wat voor pakketten bied je aan?
Binnen mijn dienst Webdesign bied ik drie pakketten aan: Webdesign Basic, Webdesign Full en Webdesign Premium. Je kunt de pakketten hier bekijken.
Is een branding noodzakelijk voor goed webdesign?
Een branding/ huisstijl is niet noodzakelijk, maar is wel een pré. Je branding voer ik door in de website voor een consistente merkbeleving.
In welk platform wordt mijn website gemaakt?
Ik bouw je website in WordPress, met behulp van Divi. Dit is een zeer professionele web builder waarmee ik uniek design kan leveren.
Zijn er kosten verbonden aan dit platform of eventuele plugins?
De kosten van het platform zijn opgenomen in de pakketprijzen.
Als er een specifieke betaalde plugin of externe dienst wordt gebruikt (bijvoorbeeld een afsprakenplanner), dan wordt dit vooraf netjes overlegd.
Moet ik zelf mijn domeinnaam en webhosting regelen?
Ja, het is de bedoeling dat je zelf webhosting regelt en een domeinnaam registreert. Ik kan je hierin adviseren.
Heb je liever dat ook dit gedeelte uit handen wordt genomen? Ik regel het graag voor je! Ik reken hiervoor een kleine toeslag.
Moet ik zelf mijn website onderhouden?
Ja, je moet zelf je website onderhouden. Zo is het belangrijk dat je regelmatig updates uitvoert en back-ups uitvoert.
Je kunt het onderhoud van je website ook aan mij overlaten. De kosten voor maandelijks onderhoud zijn €19,95.
Wil je daarnaast ook dat ik blogs upload en content aan pas of toe voeg? Dit is mogelijk vanaf €29,95.
Wie zorgt er voor mijn webteksten?
Je levert zelf webteksten aan. Is het schrijven van teksten niet je sterkste kant, dan kan ik dit door één van mijn vaste tekstschrijver laten realiseren. Informeer gerust naar de kosten via het contactformulier.
Is het mogelijk om foto's te laten maken voor mijn website?
Jazeker! Hoewel ik zelf geen fotograaf ben, heb ik een aantal mensen in mijn team die prachtige (product)foto’s kunnen maken, zodat jouw website nog persoonlijker en professioneler oogt.
Kan ik een webshop of leersysteem aan mijn site toevoegen?
Dat kan! Als je een webshop wilt, is het Webdesign Premium pakket geschikt.
Het is ook mogelijk extra opties, zoals een leeromgeving, toe te voegen aan webdesign. Kijk daarvoor bij extra opties.
Wat als ik na de correctierondes nog niet tevreden ben?
Voordat je website gelanceerd wordt ontvang je van mij uitgebreide informatie waarop je het webdesign kunt beoordelen.
Het komt gelukkig nauwelijks voor, maar mocht je na de correctieronde(s) nog niet tevreden zijn, dan kunnen we kijken wat nog aangepast moet worden. Voor extra aanpassingen reken ik mijn uurtarief.
Moet ik een aanbetaling doen?
Ja. Ik ga aan de slag met jouw website na ontvangst van een aanbetaling van 25% van het totaalbedrag, zoals vermeld op de factuur.